maanantai 2. toukokuuta 2011

Sticks and stones may break my bones


Vappu oli hauska, join, poltin ja nauroin. Törmäsin (ex-)ihastukseeni ja hän jäi pitkästä aikaa pyörimään mieleeni. Juuri, kun olin alkamassa unohtaa hänet.

Sain rahaa uusiin vaatteisiin lupautumalla käymään koulussa ja ulkoiluttamalla koiraa. Tänään epäonnistuin. Heräsin kyllä ja laittauduin koulua varten, mutta koska olin myöhässä kymmenen minuuttia, luovutin ja nukahdin olohuoneen sohvalle. En jaksanut mennä päivän muillekaan oppitunneille, vaan jäin koko päiväksi kotiin.

Kuvitella, että olen lihonut kymmenen kiloa viidessä kuukaudessa. Se on aika hitonmoisesti läskiä. Painoindeksin mukaan olen nyt normaalipainoinen. En suhtaudu lihavuuteeni kauhulla, mutta myönnän sen kyllä masentavan minua melkoisesti. Masennuksen takia taas syön lisää, mikä alkaa masentaa minua entisestään, joten jättäydyn jälleen pois koulusta ja syön lisää.

Minulla on elämästäni turta ja tietämätön olo. Olen epätietoinen siitä, miten toimisin koulun suhteen ja saanko hommia tehtyä. Olen fyysisesti erittäin väsynyt koko ajan. En jaksa laihduttaa. Asiat, mitä jaksan tehdä, ovat shoppailu, syöminen, liikunta ja juhliminen. Syöminen pitäisi korvata koulunkäynnillä, niin asiat olisivat hyvin.

En jaksa.

1 kommentti:

  1. oli ihanaa viettää vappu sun kanssa! <3

    oot rakas mulle :)

    VastaaPoista

Kommenttienvalvonta yli 3 päivää vanhoissa teksteissä.