maanantai 30. toukokuuta 2011

Lukossa

Darra ja morkkis eivät olleet vielä tänäkään aamuna kadonneet. En saanut eilen luettua lainkaan kokeeseen, joten menin sitten aivan kylmiltäni tekemään koetta. Oksetti ja ahdisti. Lähdin pois kesken kaiken, jättäen opettajalle keskeneräisen kokeen. Ryntäsin käytävään ja kuulin opettajan kutsuvan minua takaisin, mutta juoksin vain nopeasti yläkerran tyttöjenvessaan. Soitin ystävälle ja itkin. Typerä minä.

Haluan kuolla, haluan pois. Istun lukon takana vessakopissa, enkä pysty liikkumaan. Olen turta tästä ahdistuksesta. Eikä kukaan tiedä sitä. Ei kukaan edes tiedä minun olevan olemassa. Haluan pois. Haluan pois tästä maailmasta.

2 kommenttia:

  1. rakas kulta, soita mulle uudestaa..katkasit puhelun ja mul ei oo saldoo soittaa takas :'(
    oon vaan miettinyt miten voit nyt. soita mulle rakas ystävä. kyllä me selvitään tästä, itketään vaikka yhessä kaikki murheet <3
    soita nyt jooko!

    VastaaPoista
  2. voi sua voi voi voi!♥ haluaisin halata vain, rutistaa kunnolla, silittää päätä ja kertoa kaiken olevan hyvin.
    Voimia!

    VastaaPoista

Kommenttienvalvonta yli 3 päivää vanhoissa teksteissä.