torstai 7. tammikuuta 2010

The clouds are as blue as I am

Eilinen kalorisaldo joku 350 kcal + harrastin liikuntaa. Tänään meni iltaan asti hyvin, olin syönyt 350 kcal edestä, mutta sitten isä tunki eteeni kaksi ruisleipää, joiden päällä oli margariinia ja yrttitofua. Hitto, siitä tuli varmaan 300 kcal. Tein lihaksia; 70 vatsaa, 100 peffaa, 20 jalannostoa per jalka, 20 punnerrusta. Vois vielä tehä selät ja suihkun jälkeen venytellä. Paino äsken 53,9 kg. Miksen ole laihtunut? Näytän yhtä läskiltä kuin 58-kiloisenakin.

Olen luuseri koulussa. Mulla on matikan rästitehtäviä kymmenen ja läksyjä huomiseksi kymmenen. En jaksa tehdä. Maanantaina uusintakoe biologiasta. En jaksa lukea. Kaksi äidinkielen kirjoitelmaa tekemättä. En jaksa tehdä.

Mitä vittua mä sitten jaksan? Jaksan olla syömättä yli 400 kcal, jaksan liikkua ja nauraa, jaksan istua oppitunneilla, jaksan käydä terapiassa (paitsi, että menetän siellä aina motivaationi ja päädyn ahmimaan, mutta sitten se motivaatio on vaan pakko löytää takas). Mutta en jaksa tehdä koulun eteen mitään kotona.

En sais olla enää koneella, mun pitäis jo olla tulossa suihkusta ja menossa nukkumaan. Nyt just kukaan ei huomaa.

Haluun mun pään sekaisin. Haluan suudella yhtä poikaa, joka tuskin tuntee mua. Ja se on mun kaverin ex.

1 kommentti:

  1. Ok, yritän. :D En aina joskus ymmärrä näitä blogijuttuja, eli jos rekistöröidyn tonne, niin mun "entinen" blogi säilyy? Anteeks, kun kyselen...

    VastaaPoista

Kommenttienvalvonta yli 3 päivää vanhoissa teksteissä.