tiistai 1. maaliskuuta 2011

Stylish blogger award


Sain tämän palkinnon ainakin Scalta, ysl.elle1:ltä, Marissalta, Mandylta ja Adalta.

Palkintohaasteeseen kuuluu, että kirjoittaa itsestään seitsemän sekalaista faktaa.

1. Muoti on intohimoni. Seuraan noin 75 eri muotiblogia, jotka ovat lähes poikkeuksetta ulkomaisia. Kausittain selaan läpi kymmenittäin uusia mallistoja sekä nettikauppojen tarjontaa, ja luon kuvista kollaaseja kuvankäsittelyohjelmalla. Innostun nopeasti uusista trendeistä, joita ei vielä edes näy Suomessa. Valitettavasti perheeni on tavallinen keskituloinen, eikä minulla ole omia tuloja, joten harrastukseni näkyy vain lievästi omassa pukeutumisessani.
2. Minulla on haavemaailma, jota haluaisin elää. Siihen kuuluu langanlaiha kroppa, upeita vaatteita, joissa voin olla oma itseni, komea ja seksikäs poikaystävä, oma minimalistisesti sisustettu yksiö, villi yöelämä, alkoholia ja mietoja aineita, savukkeita, ystäviä, hetkessä elämistä, rakkautta.
3. En ole ikinä suudellut.
4. Tulevaisuus pelottaa minua suunnattomasti. Pelkään, etten suoriudu lukiosta, etten saa jatko-opiskelupaikkaa tai etten selviydy lukion jälkeisistä opinnoistani. Pelkään minusta tulevan työtön, asunnoton, lihava, syrjäytynyt ja yksinäinen.
5. Haluan joskus olla äiti ja kasvattaa terveen ja hyvinvoivan tyttölapsen tasapainoiseksi nuoreksi naiseksi.
6. Olen neuroottinen lian, pölyn ja sotkun suhteen. En välttämättä voi nousta sängystä ylös keskipäivällä, jos aurinko paistaa kirkkaasti huoneeseeni paljastaen pölyä lattialla tai tavaroiden päällä. Se ahdistaisi liikaa. En voi nukkua lakanoissa, en ole peseytynyt edes hieman tai minulla on meikkiä. Jos olen liian uupunut siistiytyäkseni, minun täytyy nukkua päiväpeiton päällä. En voi nimittäin liata lakanoitani.
7. Ahdistun helposti julkisilla paikoilla, jos jokin itsessäni ei ole kohdillaan, eli minulla on esimerkiksi kuuma, hiukseni ovat sähköiset tai näytän pulskalta katsoessani itseäni peilistä vaatekaupassa.

Annan palkinnon eteenpäin Sozville, Emily.:lle ja Sweetille.

2 kommenttia:

  1. Yritän muistaa tarttua tähän haasteeseen vielä tällä viikolla ! Kiitos ! :)<3

    VastaaPoista
  2. Ps. Onpas meillä aika samanlaisia haaveita :)

    VastaaPoista

Kommenttienvalvonta yli 3 päivää vanhoissa teksteissä.